PORTELLO!

vandrade just iväg till Brickebackens centrum*
för att handla det jag mest behövde eftersom
ingen kunde "hjälpa" mig att handla idag..
Ville handla på willys, men har ingen bil.
och det blir lätt att man storhandlar rejält när
man väl är där och jag ville inte släpa kassar
på bussen direkt (och så ville jag inte åka buss)

När jag kom fram dit så började jag packa i min
lilla korg och såg till min förvåning att de hade
PORTELLO!!!??? det är en dricka som en kompis
introducerade mig för, den fanns inte i vbg så hon
köpte med sig när hon åkte hem från Härnösand.
har aldrig sett den drickan här i Örebro heller,
men till min förtjusning så hade lilla brickebacken
denna underbara dryck! :D

Den är lika ovanlig som en skön bakfylla! ;)

KÄRLEK♥
Portello, onyttigt, tvn och jag. Perfect fridaynight

Kommentarer
Postat av: Emelie

Finns i Ludvika också :)

2010-04-01 @ 12:39:48
URL: http://mammatillalwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0