städoutfiten på!

jaa, städoutfiten består av ett par gråa tights och ett
vitt tublinne som lätt blev skitigt när jag dansade bort
smutsen till ljuva ljudet av musiken som dunkade ur
min Ipod, kopplad till mitt ljudsystem! dumt av mig
att städa i ett vitt linne? jaja, jag är känd för att vara
efterklok =)

nu har jag städat hela lägenheten ordentligt, dammat
och dammsugit och torkat alla ytor som man möjligen
kan torka av! rent och fint.

helt otroligt att jag kan tycka att det är så himla kul
att städa vissa dagar? dansar runt med trasan i högsta
hugg med ett brett leende på mina läppar för att jag är
så himlans glad och lycklig idag! =)

nu vill jag bara ha någon som uppskattar mitt slit denna dag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0