they´re driving me crazy!

sitter i skolan. fick åka buss imorse...
mycket trögt att gå upp eftersom jag
bara lyckats sova en och en halv timma
inatt.. helt otroligt, jag låg kvar i sängen
hela tiden men lyckades ändå inte somna!?
arg och frustrerad gick jag upp och åt en
lätt frukost, tog bussen till skolan.
gått igenom lite grann inför hemuppgiften
som delades ut.
satte mig sedan vid datorn för att förbereda
min faktauppsats som jag skulle redovisa idag.
MED MIN OTUR:
Den är förlorad, jag får göra om allt!;(

träna på redovisningen så fort jag blir klar
med mitt material.. sitter vid en TRÖG jävla
datahelvete medan jag hör 4 brudar diskutera
någon jävla hemsida! de sitter vid de 4 bäst
fungerande datorerna men använder dem inte!
SÅÅ ONÖDIGT!!

redovisa skiten och ta mig hem, det är vad
jag strävar efter just nu!
Hem och göra ordning tacos till mig och Henrik,
det är det enda som kan glädja mig just nu!!!!!

om du inte vill ha ett snäsande svar ska du kanske
inte ringa eller sms.a mig idag.. ETT TIPS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0