vad trodde du?;)

fick en kommentar idag som handlade om henrik::D

"den där henrik låter som en trevlig prick"
Svar: .. tyvärr kan jag inte ge dig ett namn eftersom du
inte lämnat det till mig.. men jag hoppas väl på att du
tittar in här snart igen?:D
Henrik är en väldigt trevlig (rolig,snäll&snygg) prick! :thumbup:

hemma från jobbet och den omtalade Henrik ligger faktiskt
i min säng och sover(eller halvsover iaf)!
ska inte störa honom så jag håller mig till soffan
sen ska vi ge oss ut i blasket en sväng och fixa lite..
till kvällen blire nog träning :)


Kommentarer
Postat av: The Twilight Series

Hejhej!

Vi driver bloggen som handlar om Twilight!

Kika in och lägg gärna till oss på Bloglovin!!



ha en fortsatt bra dag!

kram

TTS

2010-03-18 @ 15:26:32
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0