visitors

förut när jag var hos mamma var jag på ett strålande
humör! -ända tills jag skulle följa med mamma upp på
"magasinet" och leta efter en grej. när jag skulle gå in
så fastnade min t-shirt i dörren och den gick sönder ;(
och jag hittade inte det jag sökte, dock så hittade jag
nästan 20 år gamla prylar som jag fått vid dop och lite
andra högtider. riktigt fina grejer!

Litte irriterad var jag och gick in igen...
Emma ringde då och sa "nu kommer jag och Christian hem till dig"
då blev jag lite gladare och skyndade mig hem för att bju' de på
kaffe och lite vara lite social

jag har syndat, fyy! *slår mig själv på fingrarna*:thumbdown:

nu passar jag på att blogga lite, kolla in facebook och surfar
runt bland mina favoritbloggar! Mina absoluta favoriter är:
Emmelist
Pauline
Emelie
Linda
Julia
sen läser man ju ett par till...
vilka läser ni?

Över till mig själv igen ;P
Jag sökte ytterligare ett jobb idag!
"sommarjobb" var det, mer annonserar jag inte

-Åh vad jag saknar...:(

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hihi, favvis bloggen! Hur kan du synda kvinna? ;p

2010-03-15 @ 22:06:00
URL: http://paulineivarsson.blogg.se/
Postat av: Pauline

SV: Visst är det?! Är helnöjd!

2010-03-15 @ 22:24:08
URL: http://paulineivarsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gulle dig :D

2010-03-16 @ 22:29:20
URL: http://mammatillalwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0