Ashamed..

jag skäms för min dåliga bloggning de senaste
veckorna och kanske till och med månaderna?
Det jag gör är; pluggar, är i skolan, jobbar,
umgås med vännerna, tränar och solar mig:)

Idag ska jag ta hand om hemmet och mig själv
tänkte jag.. plugga lite och sen blir det jobba
imorgon+onsdag och sen ska jag hinna klämma
in plugget på tisdag.. men sen vet ni va:
ledig från onsdag eftermiddag ända till tisdagmorgon!

jag har funderat lite, nya kläder, prylar och skor skulle
jag inte säga nej till. så ni som har pengar över och
känner er manade kan ju handla lite åt mig?
det måste väl finnas någon som älskar mg där ute?:P

Skämt åsido..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0