Datastrul..

det hände igen mina vänner!
min dator uppdaterade sig själv och internetet slutade
fungera.. har surat ihop totalt här hemma. tur att jag
inte har en sambo då :P
nu har jag lyckats lösa detta och datorn fungerar igen,
haha vad desperat jag känner mig! klarar mig inte
utan internet längre..

jobbat idag. efter jobbet åkte jag och träffade emma
en sväng. när vi var på statoil kom en kille fram till
mig och frågade om min bil var till salu:)
Jag sa bara nej, skakade på huvudet och satte
mig i bilen.. (sedan ångrade jag mig och man hade
ju gärna velat veta vad han skulle vara villig att ge?)

kollat hockey och tvättat nu. hämtat täcket och
gosat ner mig ordentligt i soffan.. ska njuta av
min långledighet riktigt ordentligt! nu ska jag
nog slå på en film och mysa:thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0