gårdagens äventyr..

nu är jag tillbaka på bloggen igen (efter typ 1 dag)
igår var det ett äventyr som hette duga!
jag och min vän skulle finna en grillplats,
vi hade laddat upp med willys engångsgrill
och kött med potatissallad.. efter ett nedrans
åkande från sjö till sjö lyckades vi finna en plats..
men solen gick i moln och grillen SÖG!!!
haha, efter många om och men fick vi iaf mat ♥
sedan var det hemåt för ett gemensamt bad och
filmtajm :) Pans labyrinth, den var sådär, men
samtidigt rätt bra haha*

idag regnar det.. har varit på marieberg och inhandlat
nya skor och en ny skjorta till min vän.
nu sitter jag hos mamma och funderar på att åka
iväg och lägga mig och värma mig i solariet innan
jag ska på ett möte med jobbet:)

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0