Johoooo!

dagen har spenderats i ett annat landskap.
solen har glassat som aldrig förr men inte
fick jag mig väl någon tid ute i solen ändå?:(
lite grillning på det hela blev det också,
fast det vore ju en överdrift att säga att hela
dagen varit kanon.. för jag har varit på så
rackarns dåligt humör typ hela dagen...
känns som om det mesta gick emot mig idag?
Känner att jag inte riktigt orkar så jag går och
lägger mig istället, låter tankeverksamheten
komma igång, vrider på mig tills jag somnar,
sover bort halva dagen och hoppas på sol ♥

Optimisten har talat ut ....

Ibland vill man bara hoppa sönder kraniet på någon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0