Promenix

Efter att utrett lite grejer hemma tog jag
mig upp till Emma och vi åkte ut till Karlslund
herrejävlar vilken natur jag missat!:O
helt sjukt vad fint det var där ute!
gått en rätt lång promenix som skall göras
ett par gånger i veckan nu.. synd bara att
jag tog helt fel strumpor och har skavsår nu:(
Hemma nu, måste fixa tvätten och läsa lite..
har typ 180 sidor litteratur att gå igenom till Ti.

Jag såg en stjärna idag, som jag inte sett på länge
den stjärnan som tidigare lyst starkare än alla andra!
jag brukade se den på himlen vackert vandra
den stjärnan jag väglett många gånger i mitt liv,
vi bestämde för en tid sen att separera våra kliv.
jag står här med en förvånad min och gapar brett
vad har hänt den stjärna jag tidigare väglett?
känner inte igen dig, inte ett dugg..
den jag tidigare försökt att hjälpa,
håller nu på att stjälpa..
och det bästa är, att det inte rör mig
hoppas livet går illa för dig!¤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0