Absolutely to little..

Nu har klockan rusat iväg och jag har
tillbringat min kväll med min syster och
sen så har jag haft lite serious talk med
Jenny.. Nu ska jag lägga mig i den grymt
underbara sängen jag har som väntar på
mig troget dag in och dag ut! Känns bra
att alltid veta det, eller hur?:P

morgondagen (eller hur man nu säger vid
den här tidpunkten på dygnet), whatever;
Måndagen, skall tilbringas med pluggeriet,
ska verkligen försöka ta mig iväg och få
lite gjort iaf.. Trots att man inte har någon
som ligger bredvid och knuffar ur en från
sängen när stereoklockan ljuder i högan sky!
Kan sakna att nästan hamna på golvet för
att man är kär i sängen.. Men det kommer
det med ska ni se, man får lära en gammal

hund att sitta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0