Almost proud..

Sitter i skolan och skäms för att datorn jag sitter vid är grymt
överbelastad och det dånar som om den snart skulle sprängas!
p.g.a. en liten cdskiva...
jag har iallafall kommit en bit på bäg med plugget idag och det
känns bra, känner att jag kan sträcka lite extra på mig när jag
hittar på något roligare sen hehe!
Har fått förfrågan om jag kan göra en ny design åt min vän idag
så jag ska väl ta och börja med den inatt, när jag är rastlös som
alla andra nätter 2010..
här nedan ser ni min morgonutsikt från -07.. varje morgon satt
jag här på trappan, drack en kopp kaffe i lugn och ro och tog en
cigarett innan alla började springa till skolan.. Vackert, fridfullt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0