At least they make good rice..

trots att jag var grymt trött igårkväll så kunde
jag verkligen inte somna.. jag vet inte vad det
är för fel på mig. buhuuu..
Jaja, det är ju grymt tråkig information men jag
ville bara förklara min sena bloggning idag..

sitter hemma, grymt sugen på kaffe och kinamat,
så därför tänker jag brygga mig en kopp och sen
möta upp min Kära för lite mysmiddag såhär en
onsdagkväll.. Fick veta att min lektion imorgon är
inställd och när jag läste min "bortglömda" melj
så upptäckte jag att jag är en uppgift kort... kan
ni förstå att jag alltså missat att göra en hel uppgift!?

lite ångest sådär är ju aldrig fel, eller hur?
BAJS...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0