Do you wear panties?

Efter tio timmar på jobbet ska jag nu fördriva
två timmars strötid för att sedan gå i skolan i
tre timmar (tänker inte stanna till fyra!)

Tänkte iaf berätta om en riktig rolig kommentar
som sades på jobbet såhär på morgonkvisten..
jag går i korridoren och vänder mig till min kollega;
Erica       -gud vilka obekväma trosor jag har på mig!
Kollega   -Jaha?
Erica       -jaa, jag har såna här med krimskrams på mig.
Kollega   -ska du gå här och skryta om att du har trosor på dig?

HAHAHAHAHA, vilken, rent ut sagt, störd kommentar!
kommer mobba henne för den kommentaren hela
livet! och det roliga var att hon inte slutade vara allvarlig!
Jag har såna där trosor med ett litet *bling* märke och
sen så är det korsade band som gör att huden blottas
lite grann, jag vet inte om jag skall kalla dem sexiga(?)
Det var iallafall ingenting man jobbar i, möjligtvis använder
för att piffa upp sovrumsakterna, hehe nog om det..
APROPÅ trosor! Min vän fick höra på en fest i helgen att
Bridget Jones ringde och ville ha sina mammelucker tillbaka!

Ska glutta en stund på AnaGinashow nu..
fördriva tiden sa jag ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0