Good morning isn't it?

uppe med vinden, äter frukost i skolan med en kopp kaffe..
förbereder inför lektionen. dock känns det som en otursdag
idag eftersom jag på väg till parkeringsautomaten höll på att
ramla, TVÅ GÅNGER och sen slår jag huvudet i mittspegeln
när jag ska sätta in biljetten. AJ!

Ändå känner jag mig Lycklig idag!
konstigt det där med känslor, men jag får uttrycka mig
som kära Jennie gjorde igår; Det är som det är när man är quinna

Öppnar upp dagen med min vanliga ritual
¤ väntar in i det längsta med att gå upp
¤ dricker ett glas med ABCDE-vitaminer
¤ rotar rätt på trasor man ska visa upp för dagen
¤ gör mina morgonbestyr på toaletten (räcker huh?)
¤ Kokar kaffe och gör en liten frukost som jag
   sedan avnjuter under tiden som jag först läser
   mina favoritbloggar (som jag förresten vill ha fler av)
   Och sedan skriver jag ett (eller två) inlägg själv..

God morgon allihop iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0