I think I'm gonna die..

gick och la mig ganska sent inatt eftersom jag
låg i soffan och såg två filmer; frozen och ryktet
om morgans.. jag vet nte om jag kan bedöma dem,
men en sak kan jag säga om Frorzen; för att vara
en film som utspelar sig på samma plats hela tiden
så var den gripande och tårframkallande. en liten
tumme upp för den iallafall!!
blev väckt av banken, som vill att jag ska konvertera,
icke...stortrivs med min nuvarande bank som aldrig
kränglar med mig. för det är så det ska vara!

nu har jag tagit mig ur sängen, trots VÄRLDENS suraste
träningsvärk i ljumskar och leder :P haha, det var nog
en promenad som gick lite fel....

ser inte fram emot morgondagen. jag ska nämligen jobba
inatt, i 10 timmar och sen ska jag till skolan i 7 timmar...
så dum jag är som lovar bort mig i sömnen.:(

well, well.. jag är ju stålkvinnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0