I think it was my virginity..



Har fortfarande inte gått och lagt mig..
skyll mig själv säger jag bara! men jag
fick en sån grym idé på en julklapp som
jag bara var tvungen att fixa först.. det
lilla problemet var bara att jag inte hittade
tillbaka till sidan där jag hittade den...
men till sist lyckades jag och har nu beställt
en julklapp (hur smidigt som helst!) så nu
hoppas jag att mottagaren blir nöjd när
paketet öppnas, för nu har jag kämpat
och själv så tycker jag att det är den UTLIMATA
julklapp till just den personen.. :thumbup:

Och jag som är GRYMT försiktig med att handla
på internet har nu blivit av med min oskuld..
hoppas inte att DET är beroendeframkallande,
för då ligger jag risigt till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0