more expectations

Nu har jag sett Saw filmen i 3D, trots att
jag blivit grymt varnad av alla att den ska
vara totalt värdelös..
det här är min resume;
Jag tyckte filmen var bra, en psykologisk
handling och mord. gillar väl psykiska
människor antar jag(?).. dock så uppfyllde
den inte alla mina förväntningar då jag hade
hoppats på mer blod, splash och galenskaper.
Och jag får väl motvilligt hålla med mina med-
människor om att 3D effekterna kunde varit
mer välutvecklade.. men ändå förstår jag
varför den inte var det, det är ju faktiskt så
att man inte kan göra effekter med objekt
som håller sig långt ifrån eller rör sig för snabbt.

Jag hade iallafall en trevlig stund tillsammans
med de andra.. Jag lyckades t.ex. sprätta ut
alla mina popcorn när halva filmen gått!:D
popcorn all over the floor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0