My wishes for christmas

Jag har försökt knåpa ihop en lista eftersom det frågas om vad jag
önskar mig i julklapp... dock så är detta jättesvårt eftersom jag
gärna ändrar mig 100 gånger.. eller kommer på nya saker.
men här har ni en översikt som följs av specifisering.


En mixer eller möjligtvis en blender, en maskin som inte är allt för stor och klumpig.
Presentkort är ju något man alltid kan ta emot med glädje, oavsett om det är på
skor, kläder eller prylar.
Duschdraperi, finns ett krav men ack så viktigt! det måste vara LILA
Handdukar, stora och små (till badrummet) kravet är att de också är LILA
Överkast till min säng som är 200x180 stor. överkastet skall vara svart eller
mörkbrunt. TIPS: jysk har ett vackert svart med ett beige/brunt motiv i form
av en bambukvist (eller likande)
Taklampa, till sovrummet och till köket (över köksbordet) sovrumslampan bör
vara i samma stil som resten av sovrummet, brun eller svart!
Bokstäver, jag vill gärna ha lösa bokstäver som man kan ställa upp på hyllan
bokstäverna skall vara R U T E F U, lista ut de om ni kan..
Bordslampor, eller SÄNGLAMPOR kanske är ett bättre formulerat ord. liksom
överkastet skall dessa TVÅ ha liknande anpassat tema som sovrummet, svart
eller mörkbrunt (möjligtvis guld)
Kaffekoppar skulle vara en grym present, att ha flertalet "muggar" med samma tema
istället för att ha massa olika..ser så tråkigt ut!
pläd, eller filt, som kan vara brun, grå eller svart.. skulle inte skada med två st.

Krävande lista, eller så är det bara bra eftersom man vill giva en gåva som
uppskattas, eller hur?:P
SJÄLVKLART är alla gåvor uppskattade!!!

(LISTAN KOMMER KANSKE BLI LÄNGRE) :P

Kommentarer
Postat av: Mammi

De´va´la´lätt att lista ut....FUTURE. elle´?

2010-12-06 @ 15:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0