swedish match?

Morsning galosher.. eller nåt?
det blev en lång morgon idag, jag vägrade
verkligen gå upp ur sängen.. non-dicipline
på mig känner jag. nu har jag ätit galoschsoppa
eller vad man nu benämner det, tagit tag i uppsatsen
och faktiskt skrivit en hel del! fast jag är två sidor
kort, för första gången i mitt liv kan jag inte fylla ut
uppgiften *haha..

läste förresten mitt ena inlägg där
jag skrev att jag skulle dricka vin, och jag undrar vad
jag hade i huvudet då eftersom hela inlägget är kaos,
sa att jag blev bjuden imorgon men sedan skrev jag ikväll?
(tur att svenskakontrollanten släppte
igenom mitt inlägg trots upplägget av text!)
>ni kan läsa det här<

Kommentarer
Postat av: Miss Tilly

Haha gud vad pinsamt att skicka till sin mamma! :o

2010-11-05 @ 17:04:46
URL: http://mstilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0