Thank all of you

Igår tillbringade jag eftermiddagen med att
ta en lunch med Emma på RosaDehli's och
sen var det dags att bli fit for fight för kvällen
som skulle spenderas med Emil och resterande.
Korkade upp flaskorna och sedan begav vi oss
till BarOn där det var födelsedagsfest!
rätt skoj...
sen tröttnade vi lite och skulle gå ut istället,
det började ju bra tills en annan blev så fylle-
sjuk att man knappast kunde stå upprätt.
och detta är verkligen inte likt mig! haha
men det kunde ju bero på enbart en lunch..

blev en visit på RockBar och sedan ringde vi
efter skjutsen som jag sedan hängde med en
stund på den regniga mässan och träffade alla
möjliga människor.. När jag åkte hem så var
det dock lite svårt att sova så jag vaknade titt
som tätt, därför har den största delen av den
här söndagen spenderats i sängen..



Ett och annat oskyldigt sms mottogs igår också tihi ♥

(fast sånt upptäcker man ju dagen efter)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0