You asked...

Har fått en del frågor om varför jag inte
skriver så mycket om min far i bloggen..
Här har ni en anledning, stark nog?


Ska börja att berätta om min fredag, jag var i lindesberg
och skulle ta något glas vin.. hur slutade detta? jo, en liter
vin, ett par drinkar  för mycketoch några cider senare kom
jag på mig själv.
trots detta en trevlig kväll med mycket trevliga människor!
Lördagen spenderades senare i en bil i en timmes resa
till min farmor som skulle få se sitt barnbarns barn för
första gången, det var en vacker syn! ♥
Satte gravljus på flertalet gravar igår också...

Lördagkvällen spenderades till att klä ut sig, till Hera,
romare, julius ceasar, jungfru maria, herkules, gladiator..
jaa ni förstår att jag fick många namn under kvällen va? :P
Det här var iallafall en Allahelgona jag inte kommer
glömma i första taget! ♥
BILDBOMB (hann inte ta på alla direkt!)




Du höll mig nära,

så nära att jag kunde höra

ditt hjärtas alla slag,

känna din värme och

höra varje andetag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0