atjo!

AATJOO!!!....٩(-̮̮̃•̃)۶.. ٩(-̮̮̃•̃)۶...
Om du är allergisk mot skitsnack,
lögnare och falska människor...
för då denna nysning vidare...
(helt värdelöst men skoj!)

idag har jag sovit (som man måste efter
en hel natt på jobbet ju) och sen åkte
jag till mamsen min och åt middag med
de andra. nu är jag hemma och har fixat
lite filmer som jag skall se på här i dagarna.


PS I love you

har förresten hittat lite dagboksanteckningar
här i min dator och en självbiografi som jag
skrev under en mycket jobbig period..
tror ni att det föll några tårar från dessa ögon?
det kan jag garanterat försäkra er om att det
definitivt gjorde, och inte så lite heller...;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0