I don't give a fuck

Igår skickade jag in tentan och drog
sedan hem till min syster på middag.
det är snart dags nu, *pirr*
Efetr middagen tog jag med mig jennie
på en roadtrip till min bästaste vän som
jag träffar alldeles för sällan! Fick en kopp
kaffe och språkade en stund innan det var
dags att utforska mina gamla kvarter lite:P
Jag visade jennie runt där jag tidigare haft
mitt liv och vi åkte även till min (jätte) gamla
skola, och jag tog ett kort på skylten fastän
jennie skrämt upp mig som fan innan jag klev
ur bilen (vi var mitt ute i ingenstans!)

Vi styrde bilen hem när klockan tickat väldigt
långt efter midnatt..

idag har jag varit med käraste Natha och Jennie.
mys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0