Laugh and gone..




I lördags tog jag mig en sån där, Njut-av-livet-dag
då ser det ut såhär hemma hos mig;

fick sedan lite pratsällskap av Emil som för övrigt fick för
sig att vaxa en liten del av sitt ben; tänk vad vänner gör
för att få en att skratta egentligen (L) (finns filmbevis!)


Igår var det en kalasens dag!
sjuka saker hände i min stressfyllda vardag,
min bil slutade att fungera och sedan fungerade
den en stund och nu fungerar den helt (?)
Det blev fika med cissi, cicci, Emil och linda
och en hel del sjuka kommentarer med skratt,
sedan innebandy och ännu mer asgarv!
väl hemma hände det något helt otroligt!!!

MIN FÖDELSETAVLA ÄR BORTA!!
Jag och linda satt och pratade när jag plötsligt
fick för mig att jag skulle ta fram min tavla
där massor med födelseinformation om mig
är ingraverat.. vände upp och ner på hela min
lägenhet och den är borta.. den stod på min hylla
för inte alls längesen;( och nu är den borta..
varför? hur? vad gör jag nu?
- den är ovärderlig för mig, men kan väl ändå
inte betyda ett skit för någon annan????
Give it back to me ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0