we didn't do it!

Nu är jag hemkommen efter en lååång
dejt med Fjunet. det lev ingen bio, blev
för stressigt med det, så vi kollade på en
herrmatch i innebandy istället.
sedan har jag träffat min kära Beatrice
och fått pratat av mig en hel del.
nu ska jag sätta igång en film för att
koppla av en stund..
handlade förresten två nya hårklämmor
idag eftersom mitt "husspöke" stjäl mina
saker här hemma (helt otroligt hur allt
bara försvinner hela tiden). så nu kan jag
använda dem när jag jobbar och sen när
man ska fixa håret så man inte har knull-
rufs jämt när man går ut.

kärlek...


(apropå knullrufs liksom.. dagen-efter-krogen-frillan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0