Why ask me twice?

God morgon kära smaragder där ute!
jag vaknade nyligen av att vibratorn på
min mobil (JA, min mobil!) gick igång så
att det kändes som jag hade en enda stor
massagemaskin i sängen. svarade.. det var
jobbet; -kan du jobba ikväll? men skärp er,
jag är ung men inte kan jag jobba dygnet runt?
-Jag ska ju jobba inatt?
lite rörig där borta på arbetsplatsen och
snart vet dom inte vem som jobbar när.

ligger iallafall fortfarande i sängen (för er
som gillar att fantisera)
, tänker inte gå
upp än. tänker dra mig här en stund och
sen fixa lite mat.
mitt nya lakan gör att sängen är en rent
himmelsk plats att befinna sig i, (tur är väl
de när jag tillbringar en hel del tid i den)

gick upp ur sängen nu.. såg ut genom fönstret..
såg snö.. suckade lite.. tänkte en stund.. la mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0