A new life..

Idag har jag uträttat hundratals ärenden,
det är så det känns iallafall. jag och Joakim
åkte till mediamarkt för att han skulle handla
nåt strunt, men det var slut så jag köpte en
ny plattång istället. sedan var det två affärer
till vi skulle in i.. systemet, käk och en biltur
senare åkte jag hem och pysslade lite. men
kände mig alldeles för rastlös för att vara hemma
så jag drog till en dator istället:)
ska egentligen plugga, men jag skjuter upp det
en liten stund till.. senare blir det nog bara att
slänga sig framför en film, kanske med lite sällskap?


imorgon är det valvakan med de bästa!

En ny stil är på väg, nu är det allvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0