And so i did it

Jag har länge funderat på att bli kvitt min svarta hår färg, då jag haft den i över två år.. och nu har man gjort det. Frågan är vad jag har för färg nu?:-P den får helt enkelt duga tills vidare! Det är nog dags att försöka sova lite eftersom man ska till skolan imorgon, och inte är man förberedd:-S. Apropå ingenting; saker och ting vänder så fort att jag känner att jag inte riktigt hänger med.. Saker och ting känns ganska jobbiga men samtidigt fruktansvärt skönt!:-D ibland går det bra. Imorgon kommer min stjärna och hälsar på mig, då får jag tala ut massor! God natt

Kommentarer
Postat av: susanna

gör inte samma misstag som mig bara haha, ja skulle bleka hela mitt hår och nu är jag orange i huvudet haha, dret fult. hihi

2010-09-09 @ 12:09:30
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0