awesome headache

Suttit mestadels i min ensamhet i närmare 24 timmar
det tar hårt på bruttan häröver kan jag lova!
tentan går hårt åt mig, men den känns mycket
lättare än vad jag trodde den skulle göra..
avklarat alla frågor utom 8 stycken och jag har
mer än 24 timmar kvar av tiden.. eller ja, jag
skulle kunna ha ända tills på tisdag på mig också,
men eftersom jag skall "vila" lite också så siktar
jag på att lämna den imorgon kväll..

Fick ett hett abstinens efter kaffe och jag hade
någon som redan erbjudit mig kaffe idag så
jag tryckte i mig en värktablett mot huvudvärken
och begav mig iväg för lite sällskapande!

har hunnit sett en film idag till och med!

I'm great, I'm awesome, you're embarassing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0