give me a break

Vaken tre nätter nu. tänker inte säga mycket
mer än så. bara att jag var så slut att jag sov
hela dagen idag; vaknade 16.45, ajabaja, nu
blev de brått!;) Rykten går hela tiden och jag
har faktiskt slutat bry mig, jag vet att jag har
koll på det mesta och det känns så skönt att
veta att folk inte bara går bakom ryggen på mig,
utan gör det på andra också.. *MMMMMMums*
Give me a break, take care of yourself and
don't blame others for your lost..
Du är en nolla och jag din idol!
annars skulle du väl inte lägga så mycket energi
på mig? eller hur:P

tro inte allt du hör, men akta dig för att det kan vara sant

Ett välbehag i kroppen, en värmande känsla
som önskvärt skulle varat längre! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0