New shit!

eftersom jag blev så rastlös och tagen
av all litteratur som jag egentligen skulle
sitta hemma och råläsa åkte jag med min
vän till Marieberg och köpte en ny mobil
till mig :P och när man kröp på golvet
inne i affären så kommer själklart Emil och André
förbigående och frågar vad sjutton jag sysslar med!
skulle ju bara leta på mobilen som stod längst ner i hyllan.

nu är jag hemma hos Emil och lyssnar på hans
gitarrspelande. vi har spelat massa kort och
jag vann faktiskt en gång! häpna va?

nu kanske man ska ta sig hemåt, pilla igång den
nya telefonen och sova ut innan man ska fixa
med pärlan (som inte blev gjort idag ju)

Sony Ericsson Elm (eller ÄLG)
Barbie-rosa:P

Pusshejs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0