New year, so they said.

Nytt år och nya möjligheter!
Det sista har det kommit rätt många
nya möjligheter för mig som väntar..

Nyårsaftonen spenderades på jobbet
tills kvällen dök upp.. och trots väldigt
ändrade planer så hade jag en kanon-
kväll! Tillsammans med Susanna & Jny
bland annat! Till tolvslaget stod man vid
slottet och skådade raketer och sedan
blev det efterfest på Molly´s bar..
Lyckades krångla mig hem med buss
och sen legat bakfull en hel Lördag!

Mat, vatten och vindruvor fick mig att
bli människa igen och kunna ta mig till
jobbet för att jobba natt.. Sparkar mig
själv i rumpan för att klara uppsatsen nu!

Bilder från Nyårsafton 10/11








 

Tack allihopa för en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sässy

naw tack själv, hade jätte roligt :)

2011-01-02 @ 11:20:34
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: JNY ©

tack själv för en trevlig kväll, hade superkul & det var kul att ses :)

2011-01-04 @ 14:05:53
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0