Really don't care.

Du fagra, underbara kvinna som
kommenterar anonymt här, du
kallar mig tragisk och respektlös.
Jag ber varje kväll för din skull,
för att du ska finna samma lugn
som mig, och leva ditt liv, och
ingen annans. vara nöjd med dig
själv och inte behöva ta ut din olycka
på någon annans kommentarsfält:)

--------------------------------------------
Självaste David och Erica har varit
och grattat mig idag, en lovely blomma
och två trisslotter (utan vinst dock) hade
de i handen är de vrålade "ja må hon leva"
i dörrspringan. Älska..

tårtan bakad och allt är dukat här hemma
till imorgon. Älska, älska livet, älska dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0