Dag 21 (3/12)

Dag 21 passerade i söndags och det betydde vägning
i måndags. Vågen stod på -8,4kg totalt sedan start den 12 nov!
 
Och idag är det torsdag.. vilket betyder 3 dagar kvar till nästa vägning.
Kan jag ha gått ner de 1,6kg som är kvar till 10kg tror ni?
I så fall, så har jag tappat 10 kg på exakt 4 veckor..
 
När jag gått ner 15 kg så ska jag boka en resa..
det får vara min morot just nu..
Staden som aldrig sover *pirr*..
Nu ska jag bara ragga sällskap till resan, det kan ju
vara lättare sagt än gjort haha!
 

Kommentarer
Postat av: cecilia

Bra kämpat gumman , vart vill du resa då? Det vill jag! <3

2012-12-07 @ 00:20:45
Postat av: Angelica

Jag hänger med dig!!! :D

2012-12-07 @ 13:51:35
URL: http://angeliicas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0