construction

Nu har man pysslat till bloggens utseende
lite grann. det är inte så himla avancerat
men det duger ju helt klart!

Ja, var ska man börja? jag har ju varit borta
snart ett år. Jag får nog helt enkelt börja från
idag för annars får jag inte ihop det :)

Jag fick ju iaf fast anställning i början på 2011
så där är jag kvar (har pluggat parallellt också)
men nu är skolan slut och det är rena semestern!

apropå semester så kom chefen ut med listan som
man skall fylla i. När sjutton ska man ha semester?
man vet ju inte så här tidigt!(?) Men, det är väl bara
att "höfta" till det så man blir beviljad en månad :P

Puss♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0