crazy dog

Jahaja, hemma efter jobb. helt matt. laga mat nu.

Vill förresten berätta vad
som hände mig idag!
trots att man gärna vill
tala gott om sin vovve
och inbilla sig att ens hund
ALDRIG skulle göra
något dumt så måste jag
berätta den nakna sanningen;
jag var ute med min kära
(oerhört lydiga) hund
och helt plötsligt, i vår lek
med pinnar och boll, så
får hon syn på något så hon
drar. Ser att hon springer
in i skogen över till grannens gård.
och ja, vad har de där?





OM INTE HÖNS!
Hon lyckas få tag i stjärtfjädrarna på den stackars hönan
som strosade runt i deras trädgård
och sliter loss dem. Hönan klarade sig och fröken fick
skamset komma tillbaka..
AAAHHHH ATT jag skämdes!!!
aldrig träffat den grannen förut, så ja, omstädigheterna
var inte de bästa. men vi presenterade oss så gott det gick
och jag ursäktade min galna dam tusen gånger innan jag
skamset gick tillbaka genom skogen..


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahahhahahaha.. shit, hahhaa... :P

2012-02-29 @ 09:23:53
URL: http://angelicaz.myshowroom.se
Postat av: --

Man ska inte ha hundar lösa. Bara om man till 100% kan säga att man kan ropa in dem oavsett vad som händer runt omkring. Öva på inhängnad bana först och be kompisar hjälpa till med störningsmoment. Fast jag tycker att hunden aldrig ska vara lös om det inte är på ens egen mark och inhängnat!

2012-02-29 @ 10:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0