Slippery road


Nu har jag äntligen fått i färgen i håret,
Issa var snäll häromdagen och ordnade
det åt mig när jag hade en sån där dålig
dag.. Så nu är det klart..

När jag åkte till jobbet idag så regnade det
en hel del. men man ska inte överskatta
regn när det är kallt ute. Halt som fan var
det och jag surfade just in på na.se och såg
att det rapporterats 4 lastbilsolyckor inom
loppet av fem minuter.. (det är som jag alltid
sagt; örebroare kan inte köra bil.. säger inte
att lastbilschaufförerna är örebroare men ändå
)

likadant häromdagen när jag var på väster och
lunchade med Issa. På en gata, utanför en ICA-
butik så parkerar det alltså 3 bilar på en länga som
det skulle få plats MINST 5 bilar.. det är kärringar
(läs kvinnor i varierad ålder) som verkligen inte kan
köra bil eller parkera. Och som toppen på detta är
(jag antar) örebroare. Jag sitter och iakktar dem
hela tiden när de ska "fickparkera" i en 10 meter
stor ficka!(?) HERREGUD. Jag svor som jag svor,
kan jag lova. tvi!
Man kan bli upprörd för mindre liksom XD


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha jisses.. kan nästan se detta framför mig! :P blev du svart i hövvet nu då?? :)

2012-02-22 @ 19:07:17
URL: http://angelicaz.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0