Feelings...

Har du någon känt att det du gör inte är tillräckligt?
-Det har jag...

Jag har gått runt och varit glad och nöjd med allt
idag. varit stolt över mig själv för att jag försöker.
Har tänkt igenom väldigt mycket den sista tiden
och jag tycker verkligen att jag försökt bättra
mina dåliga sidor.
sedan kommer den där stunden,
då benen viker sig och man bara känner hur
värdelös och oönskad man är.. det är så det känns.
hjärtat klappar hårdare än vanligt, och den här
gången beror det inte på lycka. Det är något
annat, något mörkt, som brer ut sig i bröstet
och hela den stolta inställningen blir liksom
bortblåst. Försöker tänka "reagera inte", men
känslan kan inte hejdas.. känslorna väller ut
och det syns.. ställer mig frågan igen:
-Är det värt det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0