Nice weekend and the best dog ever!

I helgen har jag haft det väldigt gott kan
jag lova folket! Jag har vistats ute mesta-
dels och njutit av solen och tränat agility.
Min lilla tjej har varit underbart duktig faktiskt!
(hon klarade samtliga moment som visas på bild)



Sen har jag grillat tre dagar i rad, ätit och
druckit gott. Nu är man tillbaka till jobbet
och tillbaka till verkligheten en timma för
tidigt eftersom klockan var tvungen att hoppa
fram en timma (vilket inte passade så himla
bra i min tidsplanering)..

Jag återkommer!

Kommentarer
Postat av: Pea

Finns sakerna framme nu i rastgården? :)

2012-03-26 @ 11:50:23
URL: http://peas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0