Fix o trix

Nu ligger jag i badet efter en relativt lång dag (det lät ju bra!?). Onsdag en gång i månaden betyder dubbelmöte, sen hem till Sara och hämta hund, hundgården med kaffe, besök av Amanda och nu så har Lill-skrutt åkt :(
I munnen har jag tandblekning och imorgon ska jag sola för att senare på kvällen gå på privat möte och sen åka till jobbet och sova.
Slutar 16 på fredag och då går jag på ledig helg! Är så avis på Amanda och Hannah som ska åka och göra Stockholm osäkert i helgen! :(

Den här kvällen kommer avslutas tidigt, iaf efter jag har blekt tänder, borstat hår, tagit bort nagellack, plockat ögonbryn.. Små fix haha!

Bjur på en bild på Amanda som är min stora stjärna!❤


Kommentarer
Postat av: adnama

Fantastiska människa! Massor med kärlek o värme till underbara du! Men jag gillar inte bilden, man ser inte mitt ansikte.. ;)

Svar: DU är fantastisk!<3
Resan mot det smalare jag:

2012-11-25 @ 11:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0