Rejält med kärlek!

Ej hunnit blogga idag. Sov länge och väl, hann med en snabb kaffe med Sara innan jobbet klockan 14, sen har det gått i ett!
Slutade nio (men ville knappt gå från jobbet för min käraste Amanda kom ju!), åkt 6 mil och hämtat vovve (läs min kärlek!), suttit med Sara i hundgården och druckit kaffe till klockan slagit över tolv..
Jag ska upp tidigt för utb.möte imorgon, så baaaah på mig själv!

Har äntligen förstått hur man läser ogodkända kommentarer via min iPhone, som för övrigt är kass ju nu när den krånglar med internet!, så nu såg jag ju att jag fått massa kommentarer! Haha jag som trodde att ingen kommenterade och började bli lite smått frustrerad :P
Och du som ger mig anonym information; ville du ha sagt med något du skrev?;)

Denna bild får visa mitt ironiska intresse: (haha skämt åsido)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0