Renovering

Vi håller på att renoverar hemma.. eller ja, jag kanske ska berätta hela sanningen!
 
JAG började renovera om hemma.. har målat om i lilla hallen och började sedan med vardagsrummet. slet som ett djur och rev tapeter, spacklade och målade.
Igår när jag kom hem så låg väggen på golvet.. Någon hade blivit missnöjd med mitt jobb och rev ner alltihop! Haha.. Nä det han säger stämmer alldeles utmärkt: ska det göras ska det göras ordentligt (och det jag försökt med hade sett misslyckat ut när färgen torkat). Så nu revs väggen och taket (tapeten, målningen och innetaket)..
 
Jag sitter och surfar runt och försöker hitta lite nya gardniner.
DÄR finns det också en bra historia om min raring där hemma:
Jag frågar:
- Vad vill du ha för tapeter i den långa hallen på övervåningen?
- ehm jag vet inte =/
- Okej, om jag säger såhär då.. Vill du ha ljusa eller mörka?
- Khakigröna är fina.
 
-OKEJ?
Han hade alltså redan bestämt sig men svarade att han inte visste, haha!
 
ikväll blir det folk hemma för lite vindrickning.
Puss på det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0