Klippa klorna på hunden

Våran kära donna är supperduperduktig när det kommer till klo-klippning! när jag tar fram klo-saxen och frågar:
-vad vi ska göra?
då sätter hon sig ner och sen lyfter hon en framtass i taget och låter mig klippa. När framtassarna är klara så frågar jag:
-Och nu då?
då lägger hon sig ner på sidan för att jag enklast ska kunna klippa baktassarna. Helt underbart att hon samarbetar som hon gör.
 
Dock så ska jag erkänna att jag är riktigt "harig" och tycker kloklippningen är ett väldigt jobbigt moment (som Dida uppenbarligen inte tycker!), så jag har en kär vän som hjälper mig att göra det mer ordentligt än vad jag vågar göra.
Då kan man fråga sig; Ska jag verkligen ha hund, när jag inte kan klippa hennes klor? Ni vet ju med säkerhet vad jag svarar iallafall!
 
Nu är det dags att sova.
Svejs.

Kommentarer
Postat av: Herrn

Ja tycker jag:)

2012-09-12 @ 07:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0