Svidande ögon

Idag är jag så trött att ögonen svider, att jag känner att jag skulle kunna gråta vilken sekund som helst.. Jag är grymt känslig om min sömn rubbas. Jag fungerar verkligen inte då!
Och som grädden på moset så regnar det och jag går snart på helg-ledighet. Och för att strö lite extra salt i såren så åker min kollega till Rhodos på söndag. Grrrr.
 
Idag fyller min stora-syster 30 år
så ett STORT grattis till henne!
 
Och grattis till min lilla-syster som tagit sitt körkort!
 
I helgen blir det utflykt med familjen. Vi ska till Idanäs och
hälsa på lilla-syster och gratta till körkortet och samtidigt fira stora-syster´s födelsedag.

Kommentarer
Postat av: SÄÄSSYY

Hej vännen, hoppas allt är bra med dig ?! Va sjukt länge sen vi sågs och snacka, ta en fika någon dag på stan om du vill och kan ? Kram

Svar: ja, det är bara du ringer nån dag=)
Erica Svensson

2012-09-14 @ 16:52:02
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0