Hängiven

Jag är hängiven min viktiminskning men jag kan inte påstå
att jag är.. besatt? är det rätt ord tro? (funderar... ja det får duga)
Men jag tycker det är kul att följa andra som startar en resa
precis som jag och jag läser bloggar som jag hoppas ska
insperera mig. men NI inspererar mig bara genom att läsa här!
hade jag inte haft så många läsare skulle jag nog gett upp att
blogga om det och bara prata om det med mina nära..
 
Hoppas jag kan vara en inspirationskälla till någon annan som
funderat på om man ska ta tag i saker och kanske gå ner de där
extra kilona som man samlat på sig och inte riktigt brytt sig om
tidigare. Jag hetstränar inte..
(ÄN.. tänker jag blygsamt eftersom jag vet hur jag funkar)
och jag går inte hungrig i flera veckors tid.. jag tänker mig för bara,
och så har jag ju bestämt mig =)
 

Kommentarer
Postat av: Lina Tsutsumi

Väldigt inspirerande att ni gör något sådant till en blogg (: Jag tycker det är väldigt bra och sprider glädje. Skulle gärna vilja följa din resa. Du skulle inte vilja göra ett bloglovinbyte?

Svar: jag gör det bästa jag kan =)kan absolut tänka mig att följa dig via bloglovin, sagt och gjort =)
Resan mot ett smalare jag:

2013-01-03 @ 19:55:13
URL: http://linatsutsumi.com
Postat av: Lina Tsutsumi

Gör an sitt bästa så blir det alltid bra i slutändan (:
Jag öljer dig nu också! Blev nr 19!

Svar: ja precis =)
Resan mot ett smalare jag:

2013-01-06 @ 10:16:56
URL: http://linatsutsumi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0