När man är ur balans...

Hej alla vänner, och alla jag inte känner!
 
Jag råkade visst försvinna och tappa bort mig själv en stund..
Jag bytte jobb och skaffade en bebis där hemma.
sen bytte jag tjänst m.m.
 
Jag tappade motivationen på min viktresa.. ja, jag hade räknat med det! men jag fortsätter hålla kollen med måndagsvägningarna och jag står still trots allt onyttigt fusk.. Positivt det iallafall..
 
Jag försöker hamna i balans med mig själv igen. Ska sluta äckel-äta massa gott, börja träna och bli hälsosam. just nu mår jag faktiskt inget vidare.. men det blir väl så när det är mycket runt omkring?
-HATAR mitt hår just nu också.. det är hemskt och jag vill gråta och slita av mig det för det är så slitet och ofräsht =(
-Har aldrig kläder som är snygga
 
Vi har en bebis där hemma nu:
(det är den "lilla" 20-kilos-klumpen till vänster)
Hon heter Bonnie och är snart 6 månader gammal.
och sen får vi inte glömma kärleken till höger, Dida som snart fyller 2!♥
så just nu är det hårdträning där hemma. med kommandon som lill-tjejen
ska lära sig för att hänga med i svängarna.
Och så har jag börjat klicker-träna Bonnie, det går kanon!
just nu håller vi på med "target".
 
Nu jobbar jag (även precis i skrivande stund) på ett annat boende än det
jag jobbade på förut. Började här den 18 februari så har inte kommit in i
allt än. Men jag har redan hunnit byta tjänst, nu ska jag jobba 6 månader
natt (vaken natt) istället för kväll/dag-schema. får prova ett tag och se om
det är lika bra som jag tyckte när jag jobbade i äldrevården.
 
nyfiken på att se hur många som fortfarande finns kvar här efter ett så långt uppehåll!=)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Klicker träning är skoj. :) så kul å se när hunden verkligen använder hjärnan å testar sig fram. :)

Mindre kul att du inte mår så bra, hoppas de vänder å att du kommer må bättre snart.

2013-05-04 @ 05:41:10
URL: http://Spiken85.blogspot.com
Postat av: Beatrice Nyström

Jag saknar dig och din söta nuna vännen! Hoppas verkligen du kan komma över och hälsa på snart. Stor kram.

Svar: haha konstigt att jag inte såg vem som skrivit via mobilen, men nu i datorn ser jag!?:O
Resan mot ett smalare jag:

2013-05-06 @ 20:52:23
URL: http://lillabeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0