carinas + lördag

igår var jag ju på carinas med emeli och swatling. det blev lyckat..
det var dock någon som inte tål att se mig och emeli tillsammans som var där.
fick en och annan knuff och spark. hon bad dock om ursäkt sedan... tur de..?
det var faktiskt lite omoget beteende. men nu har hon förstått att det är vi. inte dom!
det finns ingenting som kan få oss isär nu!

emeli:
- det skiljer faktiskt bara två år på mig och Erica
Bella:
- jaha är hon 22 då?
kändes ganska gött! Men ser jag ut att vara 4 år äldre än vad jag är?
shit, typ 36 dagar kvar tills man är 19, åldersnojja? haha

annars träffade man ju en hel del folk på carinas...

jag och swartling passade på att dansa lite när eva eastwood spelade, emeli skämdes dock!
har aldrig haft så roligt och dansa hahaha, snacka om att tönta sig  :P

idag har jag och emeli brottats och busat en hel del :D
emeli blev den som fick mest ont ändå :P
jävla klant, så söt!

åkte till Överby och inhandlade YTTERLIGARE julklappar, är fortfarande inte färdig, faan jag känner för mycket folk som ska ha klappar av mig asså...(!) har typ 7 personer kvar :S
emeli handlade ny parfym och deo (hon anser att hon inte kan lukta som jag?:O)
nu har vi kommit hem och jag ska slå in lite julklappar sedan blir de NARNIA!
gos gos med göllet själv!;)


Emeli <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0