Bilen sa inte tuuut, tuuut!

idag kom vi hem från en helg i Ludvika..
Det var en hel del skoj där faktiskt!
kom dit fredag kväll, dåligt väder och spenderade
kvällen framför tv.n =)
lördagen tillägnade vi oss åt alkoholen,
det var inga fel där heller Henrik, den stora
grabben blev ju hela 26 år gammal!! haha

direkt när jag kom hem idag sadlade jag om
och åkte med mamma till Otterbäcken på bilbingo!
ingen vinst men hur skönt är det inte att bara få
komma iväg ett tag? åNGESTEN inför onsdagen
närmar sig med sjumilakliv!!! =(

jag är gött besviken och glad på samma gång,
har ju slutat med innebandyn som ni kanske redan
listat ut? - nu har jag iallafall fått ytterligare ett erbjudande
och var är det om inte i Västra Götaland??!!
kan man ha mer oflyt??? hade inte tvekat för en månad sen..
men men, det kommer fler erbjudanden, (får man hoppas)

Henrik tyckte han gjort ett riktigt klipp när han fick 80kr
på köpet när han laddat sin mobil idag =)
hans kommentar var: "nu kan vi prata i en hel timma!" haha

imorgon är det bara en dag kvar tills helvetet är nära..
jag vill inte, jag orkar inte, jag får åååångest!

Hotel California - The Eagles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0