Känner mig som en mygga..

"jag känner mig som en mygga på ett elefantarsle"
- just så liten kan man känna sig ibland! haha
nu har det gått ett par dagar, har haft finbesök igen =P
swartling blev trött på mig för att jag sa att jag inte behövde
sova själv ytterligare en natt ;)
igår träffade jag Beatrice, som jag inte träffat på lääänge!

idag gick jag upp tidigt och åkte till Universitetet på
information och registering, det var en heeel del som
blev sagt och jag är pumpad med information nu!...
ikväll börjar nollningen och vi ska iväg på stan =P
Spännande!!

nu ska jag åka iväg i ett par dagar.. VILL INTE
men man har ju plikter som sagt..

nästa vecka blir mycket bättre, ser fram emot det!
Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0